2013. augusztus 27., kedd

Vissza a suliba: Bevásárlás, dekorálás

Sziasztok! Ma egy új sorozatot indítok el, aminek a címe: vissza a suliba. Sajnos vagy nem sajnos de eljött ez a nap is amikor már azon gondolkodunk, hogy mit vásároljunk az iskolára, hogyan menjünk iskolába...stb. Ebben a posztban én azokat a dolgokat fogom nektek bemutatni amiket én vettem a sulira és ezeket hogyan fogom majd díszíteni.
Először is miket szereztem be: nem sok mindent kellett vennem, mivel tavalyról is maradt meg elég sok minden.



Balról-jobbra: 
-Először is kezdeném akkor az apróbb dolgokkal ami először is a szövegkiemelő. Nagyon szeretem a szövegkiemelőket. Általában ha egy dolgozatra készülök vagy órán is mindig részesei a tanulásomnak, mivel ha az agy a színesebb dolgokat jobban raktározza és megjegyzi, mintha csak tollal vagy ceruzával írnánk. Ebből vettem egy zöldet, egy rózsaszínt, egy narancssárgát és egy neon citromsárgát is.
-A következők a tollak amikből négyet vettem. Az első egy kékes zöldes ZEBRA toll ami úgy is fog amilyen színű. Ennek a párja, egy ugyanilyen ZEBRA toll csak pinkbe. A harmadik is ugyanettől a márkától van, csak az egy egyszerű kék színű. Ez a kedvenc tollam, mindig ilyennel írok. A negyedik egy SIGNETTA piros toll. Az ötödik pedig egy ZEBRA rotring ceruza. 
-Az íróeszközök felett található egy aranyos kis cicás notesz, amit azért vásároltam, mert ebbe kis aprócska dolgokat fogok írni ami a leckefüzetbe lényegtelen.
-A notesz mellett, a már említett leckefüzet van, amibe majd a házit, és a dolgozatok időpontját fogom írni.
-Alatta egy ICO radírcsomag található. Nekem ez a kedvenc radírom, mivel a színes ceruzát is fantasztikusan eltünteti, a papírt nem rongálja.
-A képen egy PRITT ragasztó is fel van tüntetve. Ezt szerintem ismeritek. Egy egyszerű sulis ragasztó.
-A következő tárgyak egy órarend, amin egy kiskutya van és az alap dolgok, a füzetek. A füzetek elég csúnyák, tehát ezeket fogom majd feldobni szuper techikákkal. Én vettem csillogó, ilyen nyúlós gélszerű díszítőket, amivel majd fogom dekorálni. De hoztam nektek párat amit én még nen próbáltam ki, de BIZTOSAN ki fogom. :)


Szerintem ez szuper és nagyon ötletes.


Ez pedig egyben csajos is ötletes is.

Aztán van még pár ötletem amit még szintén nem próbáltam ki, viszont ezekről nincs képem. 
-ha egy egyszínű füzetre teszel egy darab csipkét, és ezt lefújjuk egy eltérő színű, fújós festékkel.
-ha bármilyen újságból vágtok ki csajos képeket és ezeket ragasszátok rá ízlésesen.

Remélem tetszett ez a poszt, és, hogy hasznotokra vált. :*

2 megjegyzés:

  1. Erdekes volt, es hasznos.
    Bar nalunk csak szept. 16-an kezdodik a suli, azert elolvastam ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tettszett. :) Tényleg?? de jó neked :D

      Törlés