2013. augusztus 1., csütörtök

"Moments,, avagy Júliusi pillanataim, kedvenceim

Sziasztok! Megígértem már, hogy megfogom csinálni ezt a posztot mindenképpen. Remélem nem baj, hogy már nem júliusba esik bele, hanem már augusztus elsejére. :) Tehát, amint már írtam a facebook oldalunkon is, arról lenne szó, hogy bemutatom nektek azokat a pillanataimat, termékeket amiket használtam, ételek amik nekem nagyon ízlettek és kedvenc dolgaim, amiket júliusban nagyon szerettem. Ezeket képekben hoztam el nektek, amiket beszámozok és a végén pedig jellemezni fogom őket. Remélem tetszeni fog. 
1.kép


2.kép


3.kép


4.kép


5.kép


6.kép


7.kép


8.kép

1.kép- A coca-colát nem szoktam inni, de ez az ajakápoló egyszerűen szuper. Az íze, az illata, a csomagolása. Egyszerűen minden.

2.kép- A "labello soft rosé" márkájú ajakápolómat is nagyon megkedveltem, mivel ha ezt használom, nem kell külön ajakápolót meg szájfényt is használnom. Enyhén színezi az ajkakat és mellé még illatos is.

3.kép- Ez a szempillaspirál, az AVON-tól a "super extend extreme" nevezetű spirál. Nem nagyon kell nekem szempillaspirált használnom mert eleve nagyon nagyok a pilláim, de ez a spirál nekem nagyon bevált mert pont azt a célt szolgálja nekem amit kell: színt ad a szempilláimnak.

4.kép- A negyedik képen látható parfüm szintén az avontól a Secret Fantasy Star nevezetű, nagyon jó illatú parfüm. 

5.kép- Ez már nem termék lesz, hanem egy pillanat a júliusomból. Moziba jártam, méghozzá a  Szörny Egyetem-et néztem amit minden gyermeklelkű felnőttnek, és minden gyereknek nagyon tudok ajánlani, mert egy szupcsi mese. *-*

6.kép- Ezen a képen igazából nem a jégkásán van a hangsúly, hanem a szívószálon. Annyira tetszik ahogyan csavarodik. Azóta azzal iszom az innivalóimat. 

7.kép- Nos a limonádé: szerintem aki szereti a citromot annak nincs olyan nyár amikor nem inna limonádét. Én is így vagyok vele. :) Most pedig kicsit kicsinosítottam és tettem rá lime karikát.

8.kép- S egyben utolsó. Ezt az ínycsiklandó palacsintát sajnos nem én csináltam, de akkor is nagyon fincsi volt. Egy étteremben ettem. Nekem mindig is tetszettek azok az ételek amik ízlésesen fel voltak dobva valahogyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése