2013. július 5., péntek

Sziasztok újra :)

Sziasztok kedves látogatóim! Nagyon nagyon sajnálom, hogy ennyire hanyagoltam a blogomat és a facebook oldalamat is :( Kérlek ne haragudjatok rám e miatt, de rengeteg dolgom volt így nyár elején, és ráadásként el is felejtettem a blogom jelszavát....tudom nagyon bénán hangzik de sajnos ez van. Aztán  tegnap pakolásztam és végre megtaláltam :) De remélem, hogy ettől még ugyanúgy látogatjátok majd az oldalamat mint eddig. Képzeljétek, mikor feljöttem nagyon nagy meglepetésben volt részem: a masnis bejegyzésemen már közel 300 kattintás van. Nekem ez egy fantasztikus szám mivel még nem olyan régen kezdtem a blogolást. S ettől még jobban rám jött ez a blogolási láz, ezért úgy döntöttem hogy le töltöm a telefonomra is a blogger.com-ot, hogy még több mindent tudjak veletek megosztani. (igaz még tanulgatnom kell, de egyszer csak rájövök, hogy hogyan kell használni)..Kérlek titeket, hogyha tetszik az oldalam akkor látogassátok sokszor és ajánljátok barátaitoknak, mert nekem nagyon nagy örömet okoz, hogy ennyien velem vagytok. KÖSZÖNÖM! Ha valami nem tetszik, írjátok meg facebook-on üzenetbe vagy pedig kommentbe. Egyébként még az is nagyon érdekelne, hogy kik azok akik RENDSZERES látogatóim. Kérlek írjátok meg nekem üzibe facebookon :) S még egyszer köszönöm, hogy velem vagytok ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése