2013. szeptember 14., szombat

Őszi TAG: Tudj meg többet rólam

Sziasztok! Ezzel a poszttal is több dolgot tudhattok meg rólam. Most például olyan dolgokat ami az ősszel kapcsolatos. Mivel már lassan benne vagyunk az őszbe, ezért gondoltam csinálok nektek egy ilyen őszi kérdezz felelek-et. A kérdéseket a netről állítottam össze, ti is nyugodtan kitölthetitek ha van kedvetek, s akár kommentbe is leírhatjátok. :)




Kedvenc őszi illatod?
A kedvenc őszi illatom az eső illata. Amikor a nagy zápor után kimegyk az udvarra és az eső földes, mély illatát érzem. Nem nagyon tudom elmondani, hogy milyen illata van az esőnek. A másik kedvenc illatom pedig a meleg kakaó illata. Mondjuk az nem tudom, hogy fűződik az őszhöz. Az inkább olyan őszi és téli dolog. (mármint a meleg kakaó) De én akkor is szeretem az illatát. :)

Kedvenc őszi kiegészítőd?
Ez egyértelműen a sál. Nagyon szeretem a sálakat. Van is belőle sok. Virágos, színes, csíkos, pöttyös, mindenféle mintájú. Szeretem őket mindenhogy hordva. Itt láthattok is pár tippet, hogy hogyan variálhatjátok a kendőtök, sálatok kötését. 

Mit szeretsz az őszben?
Azt, hogy nemsokára itt a tél. :D Na de magában az őszben azt, hogy általában borús idő van és az az idő legjobb arra, hogy bebújjunk a jó meleg ágyba és egy pohár meleg tea mellett megnézzük a kedvenc filmünket. Ilyen időbe szeretek legjobban filmet nézni. 

Mit nem szeretsz az őszben? 
Röviden és tömören azt, hogy kezdődik a suli. :(

Kedvenc őszi körömlakkom? 
Ezen még nem nagyon gondolkodtam, de most, hogy felmerült a téma, akkor a  "miss sporty lasting colour up 7 days" barnás bronzos színű körömlakk az ami nekem meg is van, és nagyon tetszik is, mivel egy elég szolid körömlakkról van szó ezért suliba is hordható.

Mi jut eszedbe az őszről? 
A sárguló falevelek, a gesztenye, a sündisznó, a széldzsekik, a hűvös hangulat. Szerintem körülbelül mindenkinek ezek ugranak be elsőnek az őszről, mert ha egy őszi napon az ember kimegy az erdőbe vagy a városba ezeket lehet látni.


Nos hát ennyi lett volna ez a kis "kérdezz-felelek". Remélem, hogy tetszett és próbáljátok ki ti is ha szeretnétek. Aki pedig ugyanígy blogon csinálja meg azt kérem, hogy írja oda a forrást, tehát a blogomat, mivel a poszt (mint az összes többi is) SAJÁT. Köszönöm. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése